Leta i den här bloggen

lördag 14 augusti 2010

Ett besök på sjukhus

behöver inte alltid betyda att man är jättesjuk.

Vill bara förtydliga detta.

Det finns människor, både kvinnliga och manliga som besöker sjukhus varenda dag, utan att för den skull, vara det minsta sjuka.

Sen finns det dom, även här kvinnor och män, som aldrig besöker sjukhus och dör av infektioner eller andra kroppsliga åkommor.

Förtydling klar.

Hade jag svalt en samarin hade min mage lekt champange.

Korken jag ville stoppa upp i röven för att stoppa kissandet med rumpan, hade skjutits iväg farligt långt. Helt omanövrerbar.

Kanske lyckats träffa någon.

Vart skumt då.

Kork med bajs på kläder, mitt under festivalen. Ack sån otur.

Nu finns dimor, istället. Bästa antiskiten på nåt vis.

Fast man tar smällen lite senare.

Undrar on Shane Macgowan har magproblem?

Eller Iggy Pop?

Eller Kristina Lugn?

Eller prins Carl-Philip.

Kul för dom i så fall.

Kändisbajs.

Bra skit.

Vill härmed meddela att iPhone 4 inte alls är så bra som den ska vara.

Inte heller min internetupkoppling.

Det som däremot är lite bättre än väntat är varmvatten temperaturen.

Skållas lite på benen.

Eller smygbits.

Skumt är det i alla fall.

Precis som detta inlägget.

Står still i huvudet.

Kanske för att allt blod ligger i vattenklosetten.

Sån är jag.

Blodbristad liksom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar