Leta i den här bloggen

torsdag 5 april 2012

En gång så jag en sol.

Nästan lite för nära.

Bländades av värmen och storleken.

Ungefär som då jag var på spa.

Och bländades av bubbelpoolen.

Inte av att den lös.

Utan av att den var så stor.

Och full av varmt läskande vatten.

Det knasiga var att fast den var så stor, satt folk väldigt nära varandra.

Och tafsade.

På fel människor.

Jag kom dit själv.

Fick en hand på mitt lår.

Tror det var killen till vänster om mig.

Men jag vet inte säkert.

Han smekte skönt i alla fall.

Bara att gilla läget som det heter.

En annan gång fes jag i badkaret.

En lång en.

Skulle varit en smygare på torra land.

Men den kunde inte smyga vackert i vatten.

Ska skicka iväg den till kustjägarskolan.

Om jag bara kunde fånga den.

Fisar är luriga.

Precis som jag.

Lurifaxig liksom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar