Leta i den här bloggen

torsdag 17 september 2015

Då svetten rinner i pannan

Och jag inte ens ansträngt mig.

Lite så badkaret och jag jobbar.

Hon är fylld av lite för varmt vatten.

Glider ner i det.

Svider lite i huden.

Som efter ett bra rapp på skinkan.

Pain and pleasure.

Ovärt då svetten rinner in i ögonen bara.

Ser suddigt.

Gråtblick utan att ens vara ledsen.

Vissa dagar kan jag gå omkring med dimmig blick.

Faktiskt tillochmed utan att ha druckit alkohol.

Kudden har knölat till sig, på rent jävelskap, och byggt en klump som passar perfekt in i ögonhålan.

Lite som ett barns häl.

Jag slår upp ögonen på morgonen och har suddseende.

Fantastiskt.

Går in i saker.

Välter saker.

Våglig.

Utan att befinna mig på sjön.

Sån är jag.

Multifunktionell liksom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar