Leta i den här bloggen

torsdag 10 juni 2010

Tror jag börjar om

med liv och lust.

Ska glömma eller ta sextio steg tillbaka.

Stänga dörren om viljan. Bara flyta med. "Go with the flow" som det så fint heter.

Jobba hårdare på jobbet. Fixa finanskrisen. Raka mig noggrannare. Len å så.

Le å så kan jag vänta med.

Log innan. Då förväntningen fanns.

Dog lite nu. Och kräkte i munnen.

Återvinning kallas det visst. Men smakar illa.

Ska putsa på silverbilen. Göra det vita till silver. Jag och alkemister kan förvandla allt möjligt. Dom grejs till guld. Jag vit färg till renaste silver.

Ska fly till Marieholm denna helg. Bara finnas och lapa vänskap. Hjälpa till i en hysterisk flytt. Pizza,vänner, öl och spotifydans.

Hoppas nu solen inser att den inte ska dölja sig bak moln, utan visa hela härligheten denna helg. Vill bli rödbränd, varm och så där solfebrig på kvällen. När jag fått för mycket sol och kroppen inte hantera all d-vitamin den utvecklar.

Hittade precis alldeles för lite snus i snusdosan.

Måste rusa. Till kiosken och köpa mer.

Sån är jag

Köpglad liksom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar