Leta i den här bloggen

tisdag 8 mars 2011

Det ni nu kommer läsa

är ren fiktion.

Boktsäverna är påhittade.

Scenariot också.

Att bosktäverna råkar passa in på verkliga bokstäver, eller scenariot passa in i den vekliga världen är ren slump.

Jag frånsäger mig allt ansvar och om någon råkar ta åt sig, är det inte mitt fel.


Dag två av febern.

Försökte sälja den på blocket.

Gick inget bra alls.

Några ringde och ville byta. Snackade sista pris kompis. Jag var inte alls intresserad.

Magen är i uppror. Den och alvedon är inte kompatibla. Lite moment 22 där.

Således är semlor inte alls aktuella. Fast dom är goda. Och fluffiga.

Internationella kvinnodagen idag.

På fettisdagen.

Har vattnat blommorna. Fyllt upp diskvatten. Förbannat mig själv för att jag trodde jag hade fler kaffefilter, då jag tog det sista i morses.

Funderade på att ta på mig en extra tröja och sätta mig på balkongen. Upptäckte att jag inte hittade mina solglasögon, och eftersom att solen lyser så hysteriskt så vågar jag inte. Än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar