Leta i den här bloggen

onsdag 2 mars 2011

Vissa dagar har ett annat

innehåll än den ordinarie.

Som idag tillexempel.

Munkar och kaffe tillhör inte vanligheterna när jag sovit en stund. Idag gjorde dom det. Älskade SiESTA!Café.

Att nånting underbarast vackrast ligger i soffan och sover. Idag gjorde hon det.

Att mellanflickan kommer hem från bowling och hennes ögon lyser av energi. Idag gjorde dom det.

Att jag gör en blandmp3skiva. Även detta hände idag.

Kändes lite konstigt att bada med grannmannen. Fast första gången är väl alltid lite speciell? Visst vi hade en vägg emellan oss men jag kände ändå nervositeten. Kröp upp längs låren och killade skinkorna lite.

Att jag faktiskt diskade efter jag ätit och inte innan. Idag gjorde jag det.

Att jag tog på fuktgivande ansiktskräm, då jag rakat mig. Jajjamen. Detta gjordes idag med.

Onsdagar brukar vara knas.

Idag är dom oknas.

Så är jag.

Normal liksom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar