Leta i den här bloggen

onsdag 23 februari 2011

Blev brutalt skändad

av massören eller massösen på jobbet.

Jag blundade mest hela tiden. Så jag har inte riktigt koll på vem som gjorde vad.

- Nacke och ryggslutet tack, sa jag och slängde upp plånboken.

- Lägg dig! Knäpp upp byxorna lite, sa hon.

Redan där gillade jag det. Rätt på. Inga krusiduller här inte.

Nån antiNoFX i stereon som skulle få mig lugn och avslappnad. Meningen var nog det i alla fall. Tänkte på vitt ljud och Franz i tyskland.

Motsats än meningen blev det i alla fall.

Varma händer. Alldeles halkiga började fara fram och tillbaka över ryggen. Det kändes ibland som hon använde naglarna.

Fränt.

Då, när jag började gilla läget, så börjar hon trixa med skinkorna.

Trycka och klämma. Som hon skulle knåda deg.

Jädra diss där. Min degrumpa typ.

Knådade nacke och masserade precis där nacken och skallbenet möts, så det nu är alldeles ömt.

Säkert bra.

Jag fantiserade mig bort.

Och fast hon hade dom valkigaste händer jag någonsin känt och hon ibland gjorde djupa rivspår på ryggen så började jag njuta.

Tänkte på palmer, sandstrand, vilt sex, myssex, pizza, margaritas, delfinsimning.

Wierd.

Hon slutade och slängde på mig en handduk och en värmekudde på svanken.

Tror jag somnade.

Hon klev in i rummet igen, sa:

- Hur känns det nu?

Jag stängde munnen och drog tillbaka dreglet. Reste på nacken och förvirrat tittade på henne.

- Jorå. Får du inte ont i händerna?

Jävla skum fråga när man precis kommit mentalt.

Sån är jag.

Oförutsägbar liksom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar