Leta i den här bloggen

onsdag 28 januari 2009

Testa eller No-man

Har som filosofi att man bör testa allt minst en gång. Sen kom jag på att det finns grejer som jag inte testat och inte ens har tanken på att testa.
Rökheroin,
Analsex,
Bungyjump unplugged, dvs utan lina,
Tacka nej till löneförhöjning,
Hångla med en syfilis sjuk,
Dela spruta med en HIV smittad,
Ligga jättelänge med huvudet mot rälsen och gissa hur långt bort tåget är,
Ha mens,
Raka skallen, bära bombarjacka och svarta dessa-skorna-kan-man-ha-att-göra-våffelmönster-med-också när man ska gå på fackets årsmöte,
Stå still under en NoFX konsert,
Inte säga godnatt, sov gott, älskar dig, ses i morgon till den underbara när jag går och lägger mig,
Testa väskryckning.

Letade efter filmen Yes man med svensk text. Hittade bara en massa tc och cam. Funderar på att bli NO man. Bara säga nej till allt, hela tiden. Hur hade det sett ut?
Nej, borstar inte tänderna på morronen innan man ska iväg och jobba.
Nej, dricker inte kaffe.
Nej, orkar inte ha sex.
Nej, jag läser ingen godnattsaga.
Nej, jag orkar inte äta pizza.
Nej, jag vill inte ha en snus.
Nej, pallar inte lyssna på depeche nåt mer.

Hoppsan. Det blir så här istället. Det enda nej jag säger är nej till No man. Det ser inte bra ut på papper längre. Såg bättre ut i skallen.

Väntar på Siestas bandsläpp!!!

1 kommentar:

  1. Min chef har ett bra motto: Det är bättre att säga nej först för då kan man alltid ändra sig till ett ja sedan.

    Så kör hårt, No man.

    SvaraRadera