Leta i den här bloggen

söndag 17 oktober 2010

Va? Va! Va?!

Gud vilken helg!

Bästa vädret.

Bästa känslorna.

Bästa sovning och morgon.

Eller var det tvärtom. Att jag vaknade tidigt för jag sovit så gott.

Eller vaknade jag god för jag sovit.

Eller långt? Eller snett...

Vissa drack whiskey, andra drack vin, någon drack linssoppa.

Tredje drack ur boxar med vin. Och dansade fantastiskt.

Hoppigt, smygrökande och alldeles fantastiskt.

Tittade på film. Harry potter, Stepbrothers, the game.

Ska titta på film. Predators 2010.

Och röka mindre cigaretter. Inte mindre i formen. Utan i antal.

Blev för många igår.

Känner att jag talar i tungor.

Fast trivs med det.

Och med Orion, grannar och vänner jag precis börjat känna.

Nämner inte de vänner jag redan känner.

För dom älskar jag.

Det vet dom.

Sån är jag

Iblandförklarande liksom...

1 kommentar: