Leta i den här bloggen

onsdag 4 februari 2009

Loopade röster och horeri

Haha. Kan inte mer än skratta åt eländet.
Visst är det kul att spela musik. Och festivaler är ju till och med roligare. Både att spela på, samt att besöka. Men att hacka en röstning och loopa alla röster, vilket gör att det valet du valt ska få rösterna får dubbla antalet röster, känns overkill. Om man måste fuska sig till en spelning, så kan man väl göra det ordentligt. Ligg med festivalgeneralen, sup med arrangörerna, fjäska med godis eller skänk en slant. Jag har faktiskt också försök fjäska, men bara till den grad att jag var villig att låta min kropp bli en marknadsföringsplats. Tatuera in loggan, men bara om de ville betala den. Ja således skulle jag hora lite. Men va fan. Jag horar ju dagligen. På mitt arbete, i mina fantasier, till och med när jag ska betala mina räkningar horar jag, så internetleverantören kräver stålar. Och då banken kräver stålar, trots att jag gör allt jobb. Eller är det så att banken och internetleverantören horar för mig? Jag betalar ju dom...
Nej orkar inte ens börja fundera. Är förbannat mör i både kropp och sinne. Vaknar fyra för att cykla till jobbet. Slutar 13. Åker iväg på diverse uppdrag och lämnar kaffemaskiner här och lyfter högtalare där. När man klockan halv nio lägger sig i sängen med den underbara för att titta på film, orkar man ju inte sova. Filmer är kul. Vissa roligare än andra. Kommentarerna man vred sig av skratt av igår var:
- Jag har rest 80 mil för att ge dig min säd...

- Fes du?
- Jag trodde den skulle vara en smygare... (Efter att ha fisit en 30 sekunders fjärt.)
Stepbrothers

Nu ska jag minsann hoppa i ett bad och mjuka upp leder och lemmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar