Leta i den här bloggen

onsdag 25 augusti 2010

Regnkläder ska tydligen vara

någonting som ska vara bra.

För att skydda mot regnet.

For iväg, alldeles nyss och köpte två set.

Till flickorna.

Hjälpte ju ingenting.

Det ösregnade när jag kom ut från sportaffären.

Ja, köpte sportiga, svindyra men färgglada regnset.

Så om jag från och med nu döper om mig till Didrikson i efternamn har jag ett eget klädmärke.

Eller kanske kan sponsras med regnkläder.

Ahh. Insåg nu.

Regnkläder.

Likamed regn. Och kläder.

Skulle köpt solkläder.

Fan att jag är så fruktansvärt eftersmart.

Kanske kan söka för det.

Och få dom av välutbildad läkare.

Hur störd är jag?

På en skala från ett till tio, gissar jag på rätt så störd.

Eller störig.

Eller störst.

Böjer ord igen.

Sån är jag.

Böjelselik liksom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar