Leta i den här bloggen

lördag 13 februari 2010

Kom att tänka på detta

med melodifestivaler och os teve.

Borde finnas kanaler med enbart detta.

Vänta lite.

Gör det ju redan.

Fan me.

Trodde jag var nåt på spåret. Men vallade tydligen fel.

Svängde snett igen.

Skidskytte, rodel, ishockey och andra fåniga grenar.

Tänk roligheten i att kombinera sportaktiviteter.

400 m fallskärmshoppning.

5 milen kullerbytta.

11 manna backskytte.

Hockey med curligsten.

Då hade jag varit kronisk sportspegeltittare.

Melodifestivalen var idag patetisk. Och nu menar jag inte patetisk i ordets egentliga betydelse, då patetisk betyder upphöjd över skyarna, utan rent uselt jävla skitdålig!

Såg bara hennes tänder och hörde usla skämt. Väntade sig ledningen av melodifestivalen att det skulle skrattas?

Fan! Arg. Funderar på att börja betala teve licens. Enbart för att mina 600 eller vad det nu kan kosta, gör någon nytta. Men först då har jag rätt att klaga.

Ungefär som blankröstare eller icke röstare som sitter och klagar på regering eller kommunstyrelsebeslut.

Har en man på jobbet. En sån där positiv typ som finns överallt.
Man kommer måndag morgon och säger:
-Morrn! Jävla gött att börja jobba igen.
-Näe. Fem dagar kvar till helgen.

På fredag morgon:
-Morrn! Jävla gött att det är fredag.
-Näe. Åtta timmar kvar.

På fredag eftermiddag:
-Gött. Helg nu.
-Näe. Snart måndag igen.

Sån känner jag mig nu.

Som han.

Sån är jag

Härmis liksom

1 kommentar: