Leta i den här bloggen

söndag 14 februari 2010

Så jävla vuxen

jag känner mig.

Barnen somnat och jag tittar på OS.

Gillar inte sport.

Gillar whiskey, mörkaste ölen, pizza.

Älskar barnen, sol och SiESTA! festivalen.

Ganska lätt att underhålla med andra ord.

Svag för höfter med.

Helst breda. Bekväma. Följsamma. Titta på dom när folk ligger på sidan. Är bra.

Som honung för ögonen.

Inte i. Det svider nog en del.

Eller kanske inte? Har inte provat.

Satt precis och skrev längsta konversationen på messenger i hela mitt liv.

Jädrar.

Skulle blivit författare.

Lägga ut mina msn konversationer i pappersform.

Fränt för mig.

Ofränt för de jag skrivit till.

Fast jag behåller det i skallen.

Tryggast där. Och mest osårbart där.

Sån är jag.

Taktisk liksom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar