Leta i den här bloggen

lördag 11 december 2010

Fantastiskt bakis

och med en mullrande mage, vaknade jag.

Utanför fönstret ser jag regnet falla.

Julfesten var lyckad.

Maten mättade och ölen släckte törsten.

Grymt att jag på något vis kunde byta in två öl mot två flaskor vin.

Ibland har jag tur.

Hittade två lite cola i kylen.

Ibland har jag mer tur.

Ska tappa upp ett bad och försöka bli människa igen.

Ska iväg och jobba på Markan idag. Lussevaka.

Så det så.

Ska bli skojs att lyssna på band.

Och dricka kaffe.

Och äta munkar.

Det är jag bra på.

Kakor.

Finns nog inget som kan starta en dag som 4 vaniljmunkar och ett rör ballerina.

Jo det kanske finns det.

Fast det säger jag inte.

Någonting hemligt vill jag ha.

Som för mig själv typ.

Som ingen annan vet.

Eller jo.

Hon vet.

Han med.

Sån är jag

Ohemlig liksom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar