Leta i den här bloggen

torsdag 2 september 2010

Åkerå. Bra versus bajs.

Bra: Mina grannar.

Som väljer att gå tillbaka med sverigedemokraternas lustiga (läs bajs) valsedlar och reklam.

I morgon ska dom lämna tillbaka detta till SD's valstuga.

Jag passade på att kissa på detta, när jag var på toa.

Inte på grannarna eller deras manifestation.

Utan på reklamen.

Från SD.

Nu ska jag vara lite äcklig.

I någras ögon.

Kommer ni ihåg lukterna?

Dom där intima.

Känslosamma.

Minnesvärda.

När man tar av sig boxershortsen, och sätter sig och kissar.

Ja jag sitter ner.

Kalla mig kärring. Men jag trivs bäst då.

Hursomhelt.

Lukter.

Minnen.

Av intima möten.

ja det behöver inte vara boxers.

Men i mitt fall har jag det.

Inte haft trosor på mig.

Än.

Skulle jag ha trosor hade jag valt the grannymodel.

Dom där breda bekväma.

Har inte förstått susningen med att ha ett snöre i rumpan.

Men å andra sidan är jag gammal.

Jätte.

Sån är jag

Svårsutten liksom

3 kommentarer:

  1. på nått sätt.. inbillar jag mig.. att du VISST har provat damunderkläder.. wonder why?

    SvaraRadera
  2. jag skulle gärna kommentera din blogg varje gång men den är så j ä v l a jobbig å läsa. det här fuckin scrollandet då du ensvisas med att ha dubbelt radbyte varje gång..

    men annars gillar jag d du skriver <3

    SvaraRadera
  3. Tack skaru ha jen! Men är det inte så att det är knappen på musen som gör det roligare? Obs mansgrisskämt!

    SvaraRadera