Leta i den här bloggen

måndag 20 september 2010

Oj. En lite mindre bra dag

idag.

Blä 1

Blä 2

Mår illa över att nazister och rasister kommer in i demokratins korridorer.

Tänk om man kunde ha en sån där suddaknapp.

Så man bara kunde sudda bort dom från resultaten.

Visst har människan ett val. Och således bör kunna tycka som den vill.

Men i min värld tillhör inte nazister och rasister demokratin.

Passar liksom inte in att ha en sån människosyn. Eller ska man säga omännisksyn som dom.

Nu blev jag rasist och blockar många människor.

Heil mig.

Får börja klä mig i brunt, med bälte över bröst. Och en liten lustig armbindel på armen.

Roligt det skulle se ut.

Jag med trasig högerarm försöker flaxa och vifta till publiken.

Kommer typ till navelhöjd.

Eller lite lägre.

Kukhöjd.

Passar bra till den äckliga färgen, det äckliga kopplet och den äckliga armbindeln.

Heil kuk.

För så är det.

Eller heil bajs.

Bättre färg. Där.

Bajsbrunt är inte rätt färg.

Men rätt doft, och smak.

För äckelpartierna.

Sån är jag.

Bajspolitisk liksom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar