Leta i den här bloggen

onsdag 8 september 2010

Ambidextriös är något

jag är alldeles för sällan.

Jo när jag är med henne.

Eller när jag drömmer.

Fast å andra sidan är det en dröm att vara med henne.

Win win på nåt vis.

Vet inte riktigt hur öppen jag kan vara här.

Jag menar, några känner ju faktiskt mig.

Och om jag skulle börja berätta saker som några, många inte kan hantera.

Eller acceptera.

Då blir det knas.

Hade velat berätta om den perfekta ölbakisskiten, som lämnar röven som en korv. Men när den träffar vattnet i toaletten så löses den upp direkt.

Och doften. På den perfekta ölbakisskiten.

Sånt kan tolkas fel.

Eller tipset jag fick om att sitta naken på golvet och fisa. Grannarna under blir tydligen förvånade.

Och nu när jag har fått grannar under blir jag ju sugen på att förvåna dom.

Eller VM i ollning.

www.ollning.com (tysnadsplikt så avslöjar inget)

Är duktig på sånt.

Och på att drömma om framtiden.

Sån är jag.

Hoppfull liksom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar