Leta i den här bloggen

onsdag 15 september 2010

Sjukt skönt med mitt badkar.

Just känslan av att jag blir genomvarm.

Efter att ha badat lite för länge i lite för varmt vatten.

Nu känner jag hur benen, ja dom där hårda jag har inuti kroppen, är varma.

Och värmer utåt.

Huden är ju lite kall.

Blöt hud kontra luften.

Och varma ben.

Och vetskapen om vad som komma skall värmer hjärnan.

Var hos Kristian i två dagar.

Försökte skapa musik.

Med Mac dator.

Kollade massa film.

Varvade ner. Mådde bra. Blir så i Kristianland.

Glömde bort min onda axel och skulle slå väck en geting som valde att landa på min vänstra hand.

Satt på huk ett tag sen, med tårar i ögonen och blixtrar i axeln.

Vaknade på morgonen och mirakulöst nog kunde jag lyfta armen lite mer uppåt.

Kristianland.

The land of possibilities.

The land in the middle of nowhere.

My kind of land.

Sån är jag.

Flerspråkig liksom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar