Leta i den här bloggen

tisdag 28 september 2010

Hejja mig och min totalt

skeva axel!

Var på maxi idag och handlade.

Ja jag vet, konkurrenten å allt, men var tvungen att ha snabba kolhydrater.

Förvåningen var stor i butiken då min axel tog emot hyllplan och klädsnurror.

Dessa välte ju såklart.

Tanter med sån där häftiga väskor på hjul kastade sig åt sidorna och män med hockeyklubbspolisonger tittade förundrat.

Är han verkligen så bredaxlad på riktigt? viskades det.

Jag kände mig manlig och större än normalt.

Att jag blödde invärtes och kvävde mina ajajajskrik var ju helt ovesäntligt då jag såg tanternas lystna blickar på min skeva lekamen.

Det var särkilt en tant, låt oss kalla henne Gudrun, som glodde länge. Jättelänge.

Jag böjde mig fram och plockade upp bröd från hyllplanen längst ner, så hon fick en fin blick på min lilla rumpa. Svankade lite extra och letade bröd längst in.

Gudrun riste så löständerna skallrade.

Nu hade jag henne på halster, tänkte jag.

Vände mig om snabbt för att möta hennes blick.

Tjoff. Hon flög in bland tomaterna.

Kommit lite för nära, hade hon. Och när jag vände mig om så där manligt sexigt råkade hennes panna komma lite för när min axel.

Hon flög snyggt får jag säga.

Passade på att ta ett rör ballerina, då kolhydraterna i dom är ruskigt snabba.

Ungefär som jag när jag rusade ur butiken.

Kontentan av detta är att jag inte kommer handla mer på maxi då tanterna där inte kan reda av mig.

Sån är jag.

Maizenalik liksom...

2 kommentarer:

  1. plutade du med munnen också när du böjde dig ner och svankade ;)? haha

    SvaraRadera
  2. Nej, plutade inte med munnen. Plutade med axeln ju. Det var därför hon föll. Liksom...

    SvaraRadera